مرحله های اولیه و بهره برداری پل روستای سرخدشت



بهره بردارى پل سرخدشت

 افتتاح پل سرخدشت شهرستان بابلسر 

 

این پل ارتباطی با اعتبار بالغ بر 8000 میلیون ریال که از سال 1382 مطالعات اولیه آن آغاز شده بود پس از 6 سال در دومین روز گرامی داشت هفته دولت اداره کل راه و ترابری استان مازندران پروژه پل سرخدشت را در شهرستان بابلسر با حضور استاندار مازندران و مدیر کل راه و ترابری استان و دیگر مقامات استانی و محلی افتتاح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان مازندران، مهندس موسی رحیمی مدیر کل راه و ترابری استان در حاشیه این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: با احداث پل مذکور 4 روستای سرخدشت، پارومحله، منگلاب و گالشکلا با تعداد 716 خانوار از یک پل استاندارد و راه ایمن بهره مند می شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: عملیات اجرایی پل سرخدشت با اعتباری بالغ بر 700 میلیون تومان شامل احداث دو دهانه 5/12 متری و یک دهانه 24 متری ( جمعاً به طول 49 متر) با پایه های عمیق می باشد. عرض ماشین رو آن 10/6 متر بوده و دارای 36 شمع به صورت بارت و عمق بارتها 30 متر می باشد. 3500 متر مکعب بتن و 330 تن میله گرد برای احداث این پل مصرف شده است.

مهندس کریمی استاندار مازندران نیز در این مراسم ضمن تشکر و قدردانی از همه تلاشگران و مسئولین ذیربط برای احداث این سرخدشت عنوان کرد: شهیدان رجایی و باهنر الگویی مناسب برای تمامی خدمتگزاران واقعی به نظام مقدس اسلامی می باشند. وی در ادامه با اشاره به رشادتها و ایثار شهیدان انقلاب افزود: بر همه ما واجب است تا با مسئولیت پذیری و تعهد و وجدان کاری ادامه دهنده راه این عزیزان بوده و بر خود ببالیم که در دولتی خدمتگذار ملت شریف ایران هستیم که بر پایه و منش افکار و عقاید شهیدان رجایی و باهنر می باشد.

شایان ذکر است اداره کل راه و ترابری استان مازندران در گرامی داشت هفته دولت 44 پروژه راهسازی و راهداری را با هزینه ای بالغ بر 70 میلیارد ریال در دو بخش (37 پروژه راه روستایی با هزینه ای بالغ بر 50131 میلیون ریال و 7 پروژه راه اصلی و فرعی با هزینه ای بالغ بر 18859 ریال) افتتاح می نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد